3  Listopad  2010

YOSKINE DLA KOBIET WIERNYCH SWOIM IDEAŁOM

Rodzina czy kariera, realizacja pasji czy szczęście w miłości – co jest najważniejsze w życiu Polek? Na te pytania szukała odpowiedzi marka YOSKINE w trakcie konferencji prasowej pod hasłem „Wierna swoim ideałom”, która odbyła się 20 października w filii Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny – Skwer w Warszawie. Na spotkaniu z okazji premiery prasowej najnowszej serii kosmetyków YOSKINE 60+ zaprezentowano raport SMG/KRC dla marki kosmetycznej YOSKINE dot. ideałów i wartości Polek. Zwieńczeniem konferencji był wspólny koncert kobiet wiernych swoim ideałom - ambasadorki YOSKINE, Anny Marii Jopek i Urszuli Dudziak, która osobiście przetestowała i entuzjastycznie oceniła nowe kosmetyki 60+. Całość poprowadziła Beata Sadowska.

YOSKINE to marka dla indywidualistek z klasą, które w sposób dojrzały dokonują wyboru własnej drogi życiowej i konsekwentnie nią podążają. To marka dla kobiet wiernych swoim ideałom. Dlatego premierę nowej serii kosmetyków YOSKINE uświetnił ekskluzywny koncert wyjątkowego duetu, kobiet idealnie obrazujących silną kobiecą osobowość – Anny Marii Jopek, ambasadorki marki YOSKINE i Urszuli Dudziak. Było to niecodzienne wydarzenie, gdyż do tej pory artystki tylko raz wystąpiły razem. Konferencję poprowadziła znana prezenterka telewizyjna Beata Sadowska.

Na spotkaniu zaprezentowano najnowszą serię kosmetyków YOSKINE dla kobiet dojrzałych. Dr Joanna Nowak z Laboratorium Badawczo-Rozwojowego firmy omówiła składniki i działanie produktów YOSKINE 60+. Nowa seria dla dojrzałej cery działa przeciw głębokim zmarszczkom, stymulując geny do wznowienia produkcji protein młodości SIRT-1, a także niweluje przebarwienia skóry. YOSKINE to kosmetyki idealnie dopasowane do indywidualnych potrzeb kobiet, dlatego oprócz wieku, uwzględniają też rodzaj cery.

Ciekawym punktem konferencji było zaprezentowanie wyników badań z raportu opracowanego przez Millward Brown SMG/KRC dla marki kosmetycznej YOSKINE, dotyczącego ideałów i wartości współczesnych Polek . Psycholog Agnieszka Pluta z firmy badawczej nakreśliła obraz dojrzałej, miejskiej kobiety. Z badań wynika, że dla współczesnej Polki najważniejsza jest rodzina i zdrowie, ale także macierzyństwo, poczucie bezpieczeństwa i szczęśliwy związek oraz uczciwe życie. Coraz bardziej liczą się też potrzeby związane z indywidualnym rozwojem.

O swoich ideałach opowiedziała nam także Urszula Dudziak - kobieta, która konsekwentnie trzyma się raz obranej przez siebie drogi, zarówno tej muzycznej, jak i osobistej. – Najważniejsze dla mnie jest ukochanie życia, to esencja każdego mojego działania, moja gwiazda przewodnia od rana do wieczora – mówi Urszula Dudziak o swoich wartościach życiowych. – Ideały, do których dążę to dostać od życia jak najwięcej doświadczenia, dzielić się nim z innymi, pomagać, dobrze doradzać, łamać stereotypy – dodaje.

Konferencja pod hasłem „Wierna swoim ideałom” rozpoczęła nowy cykl działań marki YOSKINE. Indywidualizm, własna droga, konsekwencja, świadomość siebie, dojrzałość, ale też kobiecość, klasa, intymność, pozytywne emocje – to wartości, które warto pielęgnować na swojej życiowej ścieżce. YOSKINE pragnie wspierać wszystkie kobiety, które podążają własną drogą, wytyczają sobie w życiu cele i dążą do ich realizacji.

 

      




 POWRÓT
Hada Labo Tokyo TM - instagram Yoskine - instagram Perfecta - instagram Cashmere - instagram