Ruszyła wiosenna kampania reklamowa marki kosmetycznej PERFECTA, jednej z czołowych na rynku kosmetyków pielęgnacyjnych. Kampania z udziałem ambasadorki marki, Magdaleny Różczki, potrwa kilka miesięcy i obejmie telewizję, prasę i internet.
Nowy, 15-sekundowy spot, promujący bestsellerową linię do pielęgnacji twarzy PERFECTA FENOMEN C z innowacyjnym składnikiem Komplex CTH, będzie można obejrzeć w najbardziej popularnych kanałach: TVP 1, TVP 2, TVN, TVN24, Polsat. Równocześnie marka będzie sponsorem programów o wysokiej oglądalności, jak Dzień Dobry TVN, Na Wspólnej czy Co za Tydzień, a także szeregu innych programów w wiodących stacjach telewizyjnych.
Intensywna kampania w prasie obejmuje magazyny kobiece z segmentu luksusowego i poradniczego. W tytułach kobiecych reklamowane są linie do pielęgnacji twarzy, m.in. PERFECTA FENOMEN CTH, PERFECTA ELIXIR MULTI-KOLAGEN, a także antycellulitowo-wyszczuplająca linia PERFECTA EXPRESS SLIM proponująca nowy, kompleksowy program pielęgnacji ciała. W wybranych tytułach pojawią się layouty z wklejkami próbek, dzięki czemu kilkaset tysięcy kobiet będzie mogło wypróbować kosmetyki do pielęgnacji twarzy marki PERFECTA. Zaplanowane są także niestandardowe działania PR w prasie i internecie oraz aktywności w social mediach.
Celem kampanii jest konsekwentne wzmacnianie świadomości marki PERFECTA, podkreślenie jej szerokiej, ciekawej i nowoczesnej oferty, skierowanej zarówno do młodych, jak i dojrzałych konsumentek, a przez to zachęcenie do wypróbowania kosmetyków tej marki.
ZOBACZ SPOT MARKI PERFECTA Z MAGDALENĄ RÓŻCZKĄ >>