Strona główna

Historia

Dax Cosmetics to jedna z czołowych polskich firm kosmetycznych. Została założona w 1984 roku przez zaangażowanych w działalność naukowo-badawczą absolwentów Wydziału Farmacji Akademii Medycznej w Warszawie, Jacka Majdax i Wojciecha Szulca, którzy prowadzą firmę do dziś.

Zobacz film o naszej firmie

 

Na początku istnienia właściciele pracowali tylko we dwóch, dysponując jednym mieszalnikiem i wiarą w powodzenie pomysłu, wytwarzali 10 kg kosmetyków dziennie. Dzisiaj w Dax Cosmetics pracuje ponad 250 osób, firma posiada własne laboratoria: Badawczo-Rozwojowe, Fizykochemiczne i Mikrobiologiczne. Powierzchnia produkcyjna zajmuje 7 tys. metrów kwadratowych, a nowoczesny sprzęt pozwala wytwarzać 8 ton kosmetyków na dobę.


Dax Cosmetics specjalizuje się w produkcji i sprzedaży preparatów pielęgnacyjnych do twarzy i ciała, oraz wyrobów ochronnych do opalania, w swoje ofercie ma także produkty do makijażu. Obecnie w portfolio firmy znajduje się 77 linii kosmetycznych w ramach pięciu marek: YOSKINE, CASHMERE, PERFECTA, DAX SUN, DAXMENCELIA. Wysokie standardy i jakość produktów potwierdzają certyfikaty i nagrody. Firma od 2004 roku posiada Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001-2000, a od 2012 roku Certyfikat GMP (potwierdzający, że firma wprowadziła i stosuje Dobre Praktyki Produkcji). Produkty Dax Cosmetics otrzymały 62 wyróżnienia i nagrody, w tym dwie Doskonałości Roku Twojego Stylu oraz sześć Pereł Rynku Kosmetycznego przyznawanych przez branżowy magazyn Wiadomości Kosmetyczne.


Na sukces firmy złożyło się kilka czynników. Przede wszystkim zaangażowanie i praca samych właścicieli, ich znajomość rynku oraz umiejętność odgadywania oczekiwań konsumentów. Olbrzymie znaczenie mają także zatrudnieni w Dax Cosmetics utalentowani i wykształceni pracownicy, którzy są największym kapitałem firmy.


Dax Cosmetics zmienia się na przestrzeni lat, unowocześniane są linie produkcyjne, do kadry dołączają nowi pracownicy. Mimo tych zmian właściciele niezmiennie stawiają na jakość produktów, a wartością dla nich najważniejszą jest zaufanie i lojalność klientek