24  Kwiecień  2013

ŚNIADANIE PRASOWE MARKI CASHMERE

ŚNIADANIE PRASOWE CASHMERE CARE

19 kwietnia 2013r. w restauracji Villa Foksal odbyło się śniadanie prasowe połączone z premierą nowatorskich przeciwzmarszczkowych kosmetyków do pielęgnacji twarzy CASHMERE Care. Podczas spotkania Brand Manager Dax Cosmetics, Anna Buczyńska, opowiedziała o hybrydowej formule nowych kosmetyków, składnikach przewodnich serii i wyjątkowych konsystencjach. Wiosenny poranek zakończyło wspólne śniadanie.

 

Marka CASHMERE wprowadziła na rynek nowatorskie kosmetyki przeciwzmarszczkowe dla kobiet po 35., 45., i 55. roku życia. Nowe produkty zawierają nici hialuronu, czyli kwas hialuronowy w specjalnej formie, który dostarczany z zewnątrz intensywnie nawilża i wygładza naskórek. Dodatkowo w recepturach znajdują się zaawansowane technologicznie związki peptydowe, pobudzające tworzenie kwasu hialuronowego w skórze. Nowatorska jest także hybrydowa formuła kosmetyków, które łączą w sobie działanie kremu i serum. Nowe kremy CASHMERE Care można stosować na dzień i na noc. W każdej grupie wiekowej znajdują się oddzielne propozycje dla kobiet z cerą suchą oraz normalną i mieszaną. W każdym kartoniku znajduje się także PREZENT dla konsumentki – minitubka z przeciwzmarszczkowym kremem pod oczy CASHMERE Care o pojemności 7 ml. Linia CASHMERE Care dostępna jest na rynku od kwietnia 2013r. Kremy kosztują ok 41 zł za 50 ml.
 




 POWRÓT
Hada Labo Tokyo TM - instagram Yoskine - instagram Perfecta - instagram Cashmere - instagram