22  Marzec  2007

REKLAMA MARKI PERFECTA W TV !

19 marca ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa w historii firmy DAX Cosmetics. Jest to jednocześnie pierwsza kampania wizerunkowa dla masowej marki PERFECTA. Jej celem jest zwiększenie znajomości marki oraz przybliżenie konsumentkom jej charakteru jako marki przyjaznej i bliskiej. Kampanii towarzyszy hasło "PERFECTA. Łączy nas piękno"


Reklama marki PERFECTA przedstawia młodą kobietę, która oczekuje na swoją rozmowę kwalifikacyjną. Podczas ostatnich poprawek kosmetycznych okazuje się, że jej przyszła szefowa używa na co dzień kosmetyków tej samej marki PERFECTA. Między kobietami rodzi się nić porozumienia.
„PERFECTA to marka obejmująca kilkanaście serii kosmetyków dla szerokiego grona konsumentek, w każdym wieku i z różnymi typami skóry. Każda kobieta - córka i matka, siostra i przyjaciółka, mężatka i singiel, szefowa i pracownik - znajdzie tutaj linię idealną dla siebie – mówi Agnieszka Gryc, Dyrektor Marketingu DAX Cosmetics - Dlatego chcieliśmy, by główna myśl przyświecająca tej reklamie zakładała, że mimo różnych doświadczeń, poglądów, gustów i potrzeb, jest coś, co łączy kobiety: potrzeba budowania pięknych i szczerych wzajemnych relacji. Tę myśl wyraża hasło „PERFECTA. Łączy nas piękno”.
Celem kampanii marki PERFECTA jest zwiększenie spontanicznej i wspomaganej znajomości marki, a także zaznajomienie konsumentek z marką, która budzi zaufanie, z jej szerokim asortymentem, przyjaznym i ciepłym, wręcz rodzinnym charakterem, przy jednoczesnym podkreśleniu nowoczesności i wysokiej jakości.
Od 19 marca 30-sekundowy oraz 15-sekundowy film reklamowy można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Style, TVN7, Polsacie, TV4 oraz na stacjach z pakietu At Media. Od 23 marca dłuższy spot będzie wyświetlany w sieci 9 kin Multikino. Kampanię telewizyjną i kinową wspierać będzie reklama w prasie poradnikowej i handlowej.

Jest to pierwsza pełnowymiarowa kampania telewizyjna firmy DAX Cosmetics, prowadzona na tak dużą skalę. Wcześniej realizowane były 8-sekundowe spoty sponsorskie przy popularnych serialach i programach.

Kreacja: agencja KOLEDZY
Dyrektor kreatywny: Rafał Betlejewski
Producent: PAPAYA FILMS
Postprodukcja: EXPRESSO
Reżyser: Kuba Łubniewski
Zakup mediów: MINDSHARE




 POWRÓT
Hada Labo Tokyo TM - instagram Yoskine - instagram Perfecta - instagram Cashmere - instagram