9  Lipiec  2010

QLTOWY KONCEPT 2010 DLA KAMPANII REKLAMOWEJ MARKI PERFECTA

Kampania reklamowa marki PERFECTA pt. „Matka i córka” otrzymała nagrodę Qltowy Koncept, przyznawaną przez branżowy miesięcznik „Kosmetyki”, który co roku nagradza najlepsze kosmetyki i przedsięwzięcia w branży. Jury uznało, że wszystkie elementy kampanii pod hasłem „PERFECTA. Łączy nas piękno” w bardzo spójny i ciekawy sposób ukazały ciepły i rodzinny charakter marki, podkreślając jednocześnie, że PERFECTA to kosmetyki dla kobiet w różnym wieku.

Kampania produktowo-wizerunkowa, która miała miejsce jesienią ub.r. i wiosną b.r., obejmowała reklamę telewizyjną w najpopularniejszych stacjach ogólnopolskich (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4), sponsoring popularnych seriali oraz X i XI edycji „Tańca z gwiazdami”, reklamę prasową i bogate materiały promocyjne w miejscach sprzedaży.

Jurorom szczególnie spodobał się sponsoring „Domu nad rozlewiskiem”, hitowego serialu TVP2, który ukazywał wyjątkowe relacje między matką a córką i tym samym doskonale wpisał się w przekaz kampanii, a także duży konkurs zorganizowany razem z miesięcznikiem „Świat Kobiety”, zachęcający czytelniczki do przesyłania fotografii pokazujących niezwykłą więź między matką i córką.




 POWRÓT
Hada Labo Tokyo TM - instagram Yoskine - instagram Perfecta - instagram Cashmere - instagram