20  Wrzesień  2016

KAMPANIA REKLAMOWA MARKI YOSKINE

Ruszyła jesienna kampania reklamowa YOSKINE, luksusowych kosmetyków w portfolio firmy Dax Cosmetics, których technologia została opracowana we współpracy z japońskimi laboratoriami. Kampania pod hasłem „Japońska Moc Odmładzania” podkreśla prestiżowy wizerunek marki i promuje serie odmładzające YOSKINE, zarówno te dobrze już znane konsumentkom, jak i nową linię dostępną w perfumeriach Douglas.

W ramach kampanii przygotowano reklamę prasową, która dotrze do blisko 4 mln kobiet, oraz działania PR w tytułach kobiecych, internecie i social mediach. Kampania prasowa przewiduje 3 layouty reklamowe, w tym także z wklejkami próbek, które dadzą możliwość wypróbowania premierowej linii YOSKINE Moon Wakai. Nowość Yoskine, dystrybuowana na wyłączność w perfumeriach Douglas, jest oparta o unikatowe, japońskie formuły kosmetyków oraz wyjątkowe składniki odmładzające, w tym pył z kamienia księżycowego o właściwościach rozświetlających. Layouty reklamowe promujące nowość i znane już na rynku linie, m.in. YOSKINE Kirei Lifting i YOSKINE Tsubaki Anti-Age, pojawią się m.in. w Twoim Stylu, Pani, Vivie!, Urodzie Życia, Zwierciadle.

Kampania ma charakter produktowo-wizerunkowy. Jej celem jest dalszy wzrost rozpoznawalności marki YOSKINE, umożliwienie konsumentkom zapoznania się z tymi wyjątkowymi kosmetykami, które – oprócz perfumerii Douglas - są dystrybuowane w luksusowych drogeriach na terenie całej Polski oraz w sieciach drogeryjnych, m.in. Rossmann, Super-Pharm i Hebe.




 POWRÓT