15 marca 2011 roku odbyła się konferencja prasowa z okazji 20. urodzin słonecznej linii DAX Cosmetics. Swoje urodziny marka świętowała nad basenem, w luksusowym apartamentowcu w centrum Warszawy. Urodzinową konferencję poprowadziła znana dziennikarka telewizyjna Agnieszka Cegielska wraz z Brand Managerem marki DAX Sun, Agnieszką Czółnowską.
Spotkanie odbyło się w bardzo letnim, wakacyjnym klimacie. Podczas konferencji przedstawiono historię produktów do opalania DAX Cosmetics w kontekście społecznych i kulturalnych wydarzeń w Polsce ostatnich dwóch dekad. Goście zobaczyli także jubileuszowy pokaz mody plażowej, podsumowujący modowe hity nadmorskich kurortów w ciągu minionych dwudziestu lat. W ostatniej odsłonie pokazu przedstawiono plażowe trendy na nadchodzący sezon. Podczas spotkania premierę miały nowe produkty, wchodzące do oferty od tegorocznego sezonu. O kosmetycznej linii DAX Sun opowiadała Agnieszka Czółnowska, opierając się o 4 fototypy skóry, które prezentowali na wybiegu czterej przystojni panowie.
DAX Sun jest liderem sprzedaży słonecznej kategorii pod względem wartościowym, z 16,9% udziałem w rynku*. W bogatej ofercie marki znajduje się aż 26 produktów. Cztery z nich to nowości przygotowane na nadchodzący sezon: krem do twarzy na słońce SPF 50+, olejek kokosowy do opalania SPF 15, olejek kokosowy utrwalający opaleniznę oraz maseczka SOS po opalaniu. Marka poszerzyła także swoją ofertę samoopalaczy, wprowadzając do oferty samoopalacz w sprayu.
* Źródło: MEMRB, badania Retail Audit, Polska, okres: maj – sierpień 2010.